Friday, November 1, 2013

Week4/Tydzień 4 Aphrodite

Today is the All Souls Day and therefore I modified training schedule . Instead of Hades I have done Aphrodite My cardio was dissappointing today. After first round I ve already felt that something is wrong:)
Neither my muscles nor my cardio was on optimal level.
That's life...I m just waiting for better results:)

Od początku wiedziałem, że nie będzie to dobry wynik, jednak różnica ponad dwóch minut zastanawia:)
Nic mi dzisiaj nie szło i nie ma się co nad tym rozwodzić. To nie był mój dzień, mam nadzieję, że to nie jest początek jakiegoś spadkowego trendu:)

50 Burpees, Situps, Squats
40 Burpees, Situps, Squats
30 Burpees, Situps, Squats
20 Burpees, Situps, Squats
10 Burpees, Situps, Squats
______________________
23:20

Weight: 199.5 lbs
Waga:90.9kg

 

1 comment:

  1. Ja również wczoraj miałem gorszy dzień także coś w tym musi być :p mój czas też był gorszy o dwie minuty :) także chyba już tak poprostu było wczoraj :) niema się co stresować dziś jest nowy dzień pełen nowych możliwości :)

    ReplyDelete