Wednesday, November 13, 2013

Week 6/ Tydzień 6 METIS+MAX's

After 10 burpees I have already known that it won't be easy workout. Climbers and jumps are really tough for me. Generally, it is very challenging training set for me. In 5 mins my breathing becomes very short. In round 2 I completed 25 burpees after 3 approaches...This is not good result.
I decided not to perform any additional exercises today. My body needs more regeneration so I will cut out additional workout in this week:)
What is weird...I woke up 3 times at night and went to the fridge to eat some snack...I have never experienced such situation.
At least i beat my pullup PB - now it is 15 reps.

Już po pierwszych 10 burpeesach zdałem sobie sprawę, że będzie ciężko. Climbersy też są mega ciężkie, o skokach nie wspomnę. Ogólnie jak dla mnie mega wymagający zestaw.Na papierze za to wydaje się banalny. Nie wiem dlaczego ale 25 burpeesów robiłem aż na 3 razy! Wynik 05:41 z czego dużą część odpoczywałem:)
Na żadne dodatkowe ćwiczenia nie siliłem się dzisiaj. Czuję, że potrzebuję trochę więcej regeneracji więc chyba odpuszczę na chwilę dodatkowe treningi.
Co najdziwniejsze, budziłem się dzisiaj 3 razy w nocy z mega apetytem na podjadanie! Nigdy tak nie miałem. Dziwne...

Jedynym pozytywnym akcentem jest 15 pullupów...tak jakby na otarcie łez;)

METIS 05:41
 5min
PULLUP MAX 15
3min
PULLUP MAX 13
2min
PULLUP MAX 11

Weight: 202 lbs
Waga:91.5 kg

5 comments:

  1. Pozwolę sobie zacytować: "Na żadne dodatkowe ćwiczenia nie siliłem się dzisiaj. Czuję, że potrzebuję trochę więcej regeneracji więc chyba odpuszczę na chwilę dodatkowe treningi." i druga część: "PULLUP MAX 15
    3min
    PULLUP MAX 13
    2min
    PULLUP MAX 11"

    Gratuluję motywacji :) z podjadaniem może jest tak, że ogólnie za mało jesz? Brakuje Ci czegoś. Nigdy tak nie miałem więc nie wiem co może być przyczyną.

    ReplyDelete
  2. Akurat te pullupy były w planie, dlatego nie nazywam ich dodatkowymi ćwiczeniami:)
    A z podjadaniem to dziwna sprawa, niepohamowany apetyt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To zmienia postać rzeczy :) z apetytem naprawdę dziwne. W ciągu 10 tygodni diety miałem takie chwile ale nie w nocy :)

      Delete
    2. no jak dzisiaj się to powtórzy to będę więcej dokładać do"pieca";)

      Delete
  3. W sumie to jedynie brakować mi może cukrów prostych:)

    ReplyDelete