Tuesday, November 5, 2013

Week5/Tydzień 5 Zeus

First trial with Zeus completed!
It wasn't so exhausting as I get used to(Dione, Aphro etc;) )
Off course i was stopped by pullups(it's not easy to do 60 pullups when max what I can do is only 7 at one time...)
About HS Pushups - i cant do full handstand pushup and have to stop with my head about 3-5 cm above ground - still have too weak muscles.



Zmaganie z Zeusem zakończone - 60 podciągnięć jest dla mnie jak wyrok śmierci, w pierwszej serii 7 podciągnięć a potem tylko gorzej i gorzej;D
Pompki w staniu na rękach - nie mogę zejść na dół - ręce by nie utrzymały mojego cięzaru i zatrzymuje się kilka cm od ziemi. No i jakoś nie jestem zmęczony, oddech spokojny...jedynie plecy czuję jak cholera:D
 Cały czas jestem na wyjeździe i miałem dziś do dyspozycji cieńszy drążek co mi niewątpliwie trochę ułatwiło sprawę - jedno powtórzenie więcej w maksie na raz;P

HS Pushups 5
Pullups         15
Pushups       25
Situps           35
Squats          45
__________________
x4
+3x2min obligatory break
__________________
=34:46

3 comments:

  1. Wielki szacunek za to, że Ci się chce ćwiczyć na wyjeździe :) wiem co to znaczy bo miałem tak samo w moim pierwszym hell Weeku :) a atmosfera hotelowa nie sprzyja ku ćwiczeniom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam tak samo jak ty Mateusz - nie ma to jak treningi w domu...Ale hell week w hotelu....nie mam pytań:P

      Delete
  2. Nie było łatwo :) niestety byłem w hotelu w którym nie było siłowni no ale cóż zrobić :) jak trzeba ćwiczyć to trzeba :) nie ważne gdzie :) ale nie ma jak w domu :)

    ReplyDelete