Thursday, November 21, 2013

Week 7/Tydzień 7 HELLWEEK DAY 2!

I have no time so I will just write briefly...
Dzisiaj tylko najważniejsze informacje z powodu braku czasu...

This workout was as follows:
Dzisiejszy trening wyglądał następująco:

Poseidon - 5min
Zeus - 5min
Aphrodite

Time results:
Wyniki:

POSEIDON: 10:09
ZEUS: 31:08
APHRODITE: 25:03

Again, I made as few and short breaks as I was able to. The purpose of it was to prepare body for longer physical exhaustion.Finally,  I noticed small improvement in pullups:)
Specjalnie starałem się robić możliwie krótkie przerwy między ćwiczeniami aby przyzwyczaić ciało do dłuższego wysiłku.W końcu zauważyłem małą poprawę w podciąganiu na drążku, a to cieszy:)

POSEIDON - PB:)
ZEUS - not bad result
APHRO - N/C:)



3 comments:

  1. Patrząc na wynik Twojego Poseidona chyba będę musiał zweryfikować swój czas. Bo coś mi nie pasuje. Obawiam się, że albo coś minołem albo pomyliłem się w liczeniu :( przy następnym podejściu zweryfikuje to.

    ReplyDelete
  2. Tyle czasu już ćwiczysz , wątpię żebyś się pomylił, chociaż kto wie...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie... :( mam nadzieje, że się nie pomyliłem...

      Delete