Saturday, November 23, 2013

Week 7/ Tydzień 7 MINI XTRA WRKT

After small backyard workut(3 tons of coal), I took a rest and after that tried to do pullups:)
I made 9 reps at once (my best ever), even though I planned to train tomorrow, I decided to try with burpee MAX:)

Po zabawie z weglem(przerzucenie 3 ton), zrobiłem sobie z nudów podciąganie na drążku(9 powtorzen za jednym zamachem) - poczułem wtedy że jest moc i trzeba ją wykorzystać. Padło na burpee MAX. Faktycznie było trochę więcej mocy niż zawsze( 51!-14-14). Jest nieźle:)

 RESULTS:
BURPEE MAX 79 (51-14-14) - NEW PB

Weight: 201 lbs
Waga:91.3kg

2 comments:

  1. O żesz Ty ! Pobiłeś mój wynik! :D
    A jeszcze niedawno pisałeś, że chciałbyś mieć takie wyniki jak Ja.
    Dobry jesteś!
    Gratuluję.
    Dzisiaj miałem już swoje ostanie Max Burpee z 20tygodniowego planu, więc o dogonienie Ciebie będę się starała już po zakończeniu ostatniego tygodnia.
    Nie jest nieźle - jest rewelacyjnie!
    Jeszcze raz gratuluję.

    ReplyDelete
  2. Udało się, szczęśliwy dzień;)
    Dogonisz spokojnie:)

    ReplyDelete