Monday, November 11, 2013

Week 6/ Tydzień 6 VENUS


Week No 6:)
I slim down to 90.5 - good news at the beginning:)
Yesterday i drank too much home-made vine so I expected tough workout.I was aiming for the best result, but i didnt believe in new PB...Got small hangover and therefore had some breathing difficulties. About training...i was never so exhausted after Venus as today. During workout I was convinced that my approx. time will be 20 mins. When I found out that it is 16:10 couldn't believe it. Still, I cannot do properly jacknives...my legs are not 100% straight...but thats all I can do at the moment.Maybe one day i will be able to complete star ranked VENUS:)


Nowy tydzień rozpoczęty. Już na początku się podbudowałem gdy waga pokazała 90.5:)
Jako, że wczoraj trochę za dużo wypiłem wina własnej roboty...spodziewałem się ciężkiej przeprawy...Głównie celowałem w to, żeby jak najlepszy czas wykręcić, jednak na rekord nie liczyłem bo ciężko mi się dziś oddychało. Nigdy się tak nie zmęczyłem przy VENUSIE, po drugiej serii już kapało mi z czoła jak z kranu. Wydawało mi się, że celuję mniej więcej w czas 20:00
Jakie więc było moje zaskoczenie gdy stoper pokazał 16:10:)
Nie robię do końca poprawnie scyzoryków, nie jestem w stanie na maxa prostować nóg, minimalnie uginam.Jestem bardzo zadowolony z czasu.

VENUS
50 pushup

20 Jacknives
50 Squats
_________
x4
=
16:10

Weight: 199.5 lbs
Waga:90.5kg 



2 comments:

  1. Świetny wynik :) naprawdę nieźle :) jakie specyfiki preferujesz? W tym temacie też wiem co nieco :p

    ReplyDelete