Friday, November 15, 2013

Week 6/ Tydzień 6 Dione

After resting days, I was hoping to make some good result. First round went nicely...Burpees 2x25 reps in row:). As usually, there must be somewhere  weak link...in this case it was leg levers...To perform it correctly, with straight legs, I had to make 5-10 reps and then short break and so on...Thats how I've lost plenty of time. 
Burpees in round 2 and 3?
25|||13,12|||15,10|||25 reps.
These last 25 burpees in row were really painful and challenging...after 10 I wanted to take a break but i defeated my body excuses and finished it:) I will not write about the other exercises - I performed it ASAP, without breaks.
I'm quite satisfied with today's time and at the moment I cant even imagine it's improvement...I think it's a proof I did my best:)
My weight is now between 91-92 kg and it seems that is going up. IDK really why, because, as per my measurements, my waist goes down and visually I'm losing fat. Maybe i gained some muscles??:)
Or maybe it is water...We'll see

Po ostatnich niepowodzeniach ostrzyłem sobie dzisiaj zęby na jakiś rozsądny rezultat. Pierwsza seria poszła dosyć sprawnie, burpees po 25 powtórzeń...Jak zawsze tracę jak nie na plecach to na brzuchu...leg levers jest moim mega spowalniaczem w tym ćwiczeniu. Przynajmniej dzisiaj już prostowałem nogi...średnio po 5-10 powtórzeń w jednej serii...czyli dłuuugo:P
Druga seria znowu zaczęła się od 25 burpees, następnie już musiałem robić po 12-13 powtórzeń. Ostatnia seria...oddech rozregulowany już na maxa, nawet jumping jacks mi się myliły i gubiłem krok:D
Postanowiłem za to zakończyć 25 burpeesami co udało się, ostatkiem sił:)
O pozostałych ćwiczeniach nie piszę...po prostu jadę tak szybko, jak tylko mogę.
Co tu dużo nie mówić - jestem zadowolony z czasu i nie wyobrażam sobie póki co jego znacznej poprawy(czyli  chyba po prostu dałem maxa z siebie na tę chwilę).
Moja waga zaczyna się stabilizować powyżej 90 kg, nie wiem czym jest to spowodowane. Zgodnie z pomiarami, brzuch konsekwentnie spada, więc może...jakieś mięśnie?:)

75 Jumping Jacks
25 Burpees
50 Leg Levers
75 Jumping Jacks
50 Situps
25 Burpees
______________
x3
=
31:39


Weight:  202 lbs
Waga:   92.0  kg

2 comments:

  1. Z dnia na dzień to raczej 1kg mięśni nie przybędzie ;-)
    Może rozejrzyj się za jakimś tanim dietetykiem, który posiada wagę mierzącą nie tylko tk tłuszczową, ale i poziom mięśni.
    Możesz zrobić sobie takie badanie, i powtórzyć je po skończonym programie FL i sprawdzić różnicę czarno na białym.

    ReplyDelete
  2. Nie mówię, że w 1 dzień tyle przybyło, ale monitoruję od 2 miesięcy wagę i trend jest ogólnie zwyżkowy więc...;)
    Kiedyś może sobie coś takiego zafunduję:)

    ReplyDelete