Monday, December 30, 2013

Week 13/ Tydzień 13 POSEIDON+MAX's+KB

Hello  Freeletians:)

Yesterday I went sleep earlier then usually so charged my batteries fully. I haven't got well motivated training day for about two weeks. Today I knew its gonna be different;]
First I had to beat my last week exercise - Poseidon. I slightly beat my  previous PB, then i was just about to beat Squat Max PB - actually I equalled it.
Then got a few minutes of break and started with session w13 session 3 - MAX's
Results are really nice:


Wczoraj poszedłem w końcu wcześniej spać dzięki czemu się w pełni zregenerowałem. Trening postanowiłem zrobić dla odmiany w okolicach 16:00. Od dawna nie miałem takiej naprawdę udanej sesji treningowej. Dzisiaj jednak czułem się bardzo dobrze i miałem przeczucie, że to może być niezły dzień. Najpierw rozprwiłem się z Poseidonem i przysiadami z poprzedniego tygodnia
(rekord i wyrównanie rekordu w przysiadach:) ). Podjarany wynikami przeszedłem po kilku minutach do maxów, które to też szły nieźle. Pierwszy raz od dawna nie odpuszczałem dziś tylko zaciskałem zęby i do przodu co jak widać się opłaciło. A może to ta dodatkowa energia z zebranej przez święta oponki?:D

Poseidon - 09:40 - PB
5min
Squat Max - 228
 +
Leg Lever Max - 139 - PB
3mins
Pushup MAX - 60 - PB
2mins
Leg Lever Max - 143 - PB!
3mins
Squat Max - 223
+
+
+
100s Alternating KB Swing

Waga: 94.0 kg

2 comments:

  1. No to Ci powiem, że poleciałeś po całości dzisiaj :) świetnie!! Pushups niesamowicie :) energia jest :) Squat MAX też pięknie :) życzę wytrwałości!!!!

    ReplyDelete
  2. Dżizas...., ale masz pompę :-)

    ReplyDelete