Sunday, December 29, 2013

Week 12/ Tydzień 12 ZEUS+KB Swing+Max Pushup+PHOTOS




According to the plan should have done ZEUS+POSEIDON but fucked it up. I will do it tomorrow. I consider week as completed;)By the way - during X-mas gained some weight and probably therefore had big problems with pullups. But...somehow managed to beat my PB - still dont know how is it possible... In the evening I will post my photos.

Dzisiaj powinienem był zrobić Zeusa i Poseidona jednak dałem radę tylko rozprawić się z panem piorunów. Przytyło się znowu i były problemy z podciagnieciami. Mimo wszystko rekord poprawiony o 5 sekund. Niesamowite...
Wieczorem wrzucę zdjęcia:)

ZEUS - 26:43 - PB

EDIT:
Alternating KB Swing - 150s
Alternating KB Swing - [40s-(20s rest)]x5
Max Pushup - 58







I gained some fat in waist:(....X-Mas...But you are the one to judge

Przytyło mi się w pasie, reszta jak widać

Waga: 94,8 kg

8 comments:

  1. Kurde Twoja waga skacze gorzej niż moja... Czas Zeusa do pozazdroszczenia :)

    Czekamy na fotki :)

    ReplyDelete
  2. Jeśli ta waga to tylko mięśnie to czapeczka z głowy, seryjnie... Też chętnie zobaczę fotki :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie jest za dobrze Sebastian, święta i moje lenistwo swoje zrobiły:)
      Centymetry w pasie przyszły. Poza tym wydaje mi się, że ogólnie wszystko zmierza w dobrym kierunku:)

      Delete
    2. Chłopie, daj spokój! Według mnie rewelka! Jak widać Twoje ciało jest stworzone do tego systemu ćwiczeń. Powodzenia w dalszej walce, będę częściej do Ciebie zaglądał.

      Delete
    3. Dzięki Sebastian za motywujące słowa i jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś to polecam dołączyć do drużyny maniaków Freeletics:)

      Delete
    4. Dzięki, zajrzyj na freeletics.pl :-)

      Delete
  3. Moim zdaniem różnica jest spora :) widać wcięcie w talii :) i plecy mocno zarysowane, nieźle. Jestem przekonany, że na końcu będzie fajny efekt :) jeszcze trzy tygodnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie robiłem wcześniej zdjęcia pleców ale jestem przekonany, że się wyrzeźbiły:)
      Te osttnie 3 tygodnie wypadałoby przycisnąć, bo ostatnio trochę się obijałem:)

      Delete