Friday, December 13, 2013

Week 10/ Tydzień 10 METIS+Situp Max+XTRA KB SWING

Another training scheduled 4 today - I have really limited time - have to complete my last 3 workouts within 2 days.
I made METIS+Situp Max and additionally Kettlebell Swing (3x50) - 16kg
I must admit that it is crucial to perform Freeletics according to training plan - Doing later on 2 or 3 workouts a day it's not the best idea...Anyway - I'm proud that im back;)

Wcześniej zrobiłem Zeusa, teraz czas na Metisa i Situp Max. Dodatkowo dołożyłem kettlebell swing - 3x50 reps (16 kg). Ostatnio sobie zakupiłem ów sprzęt i muszę przyznać, że wydaje się to być ciekawym ćwiczeniem. Ciesze się bardzo, że wróciłem o treningów. Nie było łatwo się znowu zmobilizować. Mam teraz dwa dni na zrobienie pozostałych 3 ćwiczeń - Artemisa, Venus i Zeusa.

Oto ten Kettlebell;)


METIS - 04:51 - PB
Situp MAX - 141


Weight: 205 lbs
Waga:93.5kg


4 comments:

  1. Świetne wyniki :) widzę, że waga stoi. A jak pomiary? Robisz? Ja u siebie zauważyłem od kilku tygodni, że waga strasznie powoli spada i będzie bardzo ciężko zbliżyć się do wyniku, który moja dietetyczka założyła ale za to centrymetry sukcesywnie lecą w dół a najbardziej cieszę się z talii, która tydzień w tydzień leci centymetr s dół :)

    A jak wrażenia po ćwiczeniu z Kettleballem? A tak w ogóle to te 16kg to nie za dużo? Masakra 150 powtórzeń 16-kilowym ciężarkiem? Szok!

    ReplyDelete
  2. U mnie mała stagnacja zarówno na wadze(tu nawet przyrost) jak i w pomiarach...
    Dobrze, że wyniki chociaż idą w górę:)
    U Ciebie to faktycznie mega szybko spada:)

    Kettlebell wydawał mi się odpowiedni przed zakupem, jednak nigdy nie ćwiczyłem takim sprzętem i już okazuje się, że jest to trudniejsze niż ćwiczenie 16-kg hantlem. Środek ciężkości jest sporo poniżej uchwytu co wymaga sporo pracy nadgarstka.
    Wydaje mi się że na chwilę obecną byłby bardziej odpowiedni kettle 12-kilowy ale z drugiej strony będę miał już na przyszłość:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ostatnimi czasy z wagą jest trochę gorzej ale centymetry spadają więc wagą przestałem się przejmować. Jak zejdę poniżej 100 to bedzie sukces.

      Tak też myślałem bo oglądałem trochę ćwiczeń z tymi ciężarki i one tylko tak fajnie wyglądają :) podobnie jak z freeletics :)

      Delete
  3. Wow - Twój wynik z Metisa mnie rozwalił:-)

    ReplyDelete