Friday, December 27, 2013

Week 12/ Tydzień 12 Dione+KB Swing

Ok, ok
Recently I drank too much and therefore was de-hydrated, weak and without proper physical attitude. Additionally, It's ALMOST impossible im my case to train well during X-MAS... to many distracting factors and....All right, stop complaining!
It s one month since i ve last time finished Dione. I wasnt sure what should I expect...I felt  sub-consciously that PB is just to be reached for. First round disappointed me and was finished with 09:25. I was aware that my subsequent rounds will be slower and forced my body and mind to greater effort.
Had some short breaks - window opening break, sweat wiping break, time check break;), ABS muscles suffering  break and so on;) but finally...I DID IT!
My time - 30:01
Last set of Burpees performed 15-10. I should have done it without break and i would slide down under 30 mins...


Ćwiczenie w święta nie jest dla mnie. W sumie to z perspektywy ćwiczeń ciesze się, że to już koniec;)Odwodniony, zmęczony, bez motywacji  -tak się kończy;D
Dawno nie roriłem Dione'a. Czułem w kościach., że jest szansa na rekord. Z drugiej strony nie wiedziałem dokładnie jak pójdzie mi ten zestaw cardio...LUbię takie zagadki.
Po pierwszej rundzie było 09:25 więc biorąc pod uwagę zmęczenie materiały było LICHO.
Potem starałem się trochę przyspieszyć i dąło to małe efekty - temperatura ciała wzrosła maksymalnie - zgrzany strasznie, spocony...ZMOTYWOWANY.
Po drugiej rundzie złapała mnie kolka i spowolniła mnie trochę - za duże  tempo narzuciłem. Nie przeszkodziło mi to aż tak bardzo. Najbardziej żałuję ostatnich BURPEES - zrobiłem je jako jedyne 15-10, a zabrakło niedużo do złamania 30 minut

DIONE - 30:01 - PB
 +
+
+
300s Alternating KB Swing


EDIT:
Max Pushup - 58 reps
Waga: 92,1

1 comment:

  1. Ale widzę, że zbytnio nie szalałeś w te święta :) waga cały czas na podobnym poziomie więc chyba jest dobrze :) Dione 30 minut, świetnie :) brakuje mi jakichś 16 minut, żeby osiągnąć ten wynik zobaczymy kiedy mi się to uda :)

    ReplyDelete