Monday, October 28, 2013

Week4/Tydzień 4 Aphrodite

Aphrodite done!
Time result is better than before, time difference is about -5mins:)
About training...My muscles were just about to keep working all the workout, small problems experienced to cardio - my chest was blushed after first round and especially breathing was difficult at some specific moments, usually half of the round:)

I was forced by the situation to start my training so late due to the fact that tomorrow I have to go(300km)  and carry out some academic problems;) Recently, I was informed that there is possibility to delete me from students' list:( And I have to deal with this particular problem until 11:00 GMT

No i Afrodytka dziś dobrze, w sumie wynik życiowy jak do tej poryPoprawa w stosunku do ostatniego wyniku ponad 5 minut :) Mięśnie całego ciała byłyby prawie gotowe do wykonania całości bez przerwy, za wyjątkiem mięśni ud, które domagały się małych przerw. Za to zgrzany byłem na maxa - cardio nie nadąża a szczególnie oddech nie domagał i trzeba było robić sporo przerw podczas trwania burpeesów - w środku serii najczęściej:)
Późno dziś trening, ponieważ muszę załatwiać sprawy związane z uczelnią. Poinformowano mnie, że chcą mnie skreślić z listy, a by było szkoda(w końcu ostatni rok;)) Do 1200 mam czas na załatwienie pierdół:)

50 Burpees, Situps, Squats
40 Burpees, Situps, Squats
30 Burpees, Situps, Squats
20 Burpees, Situps, Squats
10 Burpees, Situps, Squats
______________________
20:59

2 comments:

  1. Dobry wynik :) ja dziś znowu aphrodite zobaczymy jaki będę miał czas bo weekendzie weselnym :) ale jestem bardzo zmotywowany do dzisiejszych ćwiczeń. Gratuluje wyniku naprawdę imponujący :)

    ReplyDelete
  2. Dzięki za dobre słowa! Muszę powiedzieć, że dałem z siebie wszystko i cieszą efekty:)
    Dajemy dalej:)

    ReplyDelete