Monday, October 21, 2013

Week 3 /Tydzień 3 Max Pullup&Pushup


It was typical strength session with only pullups and pushups included. I tried to do as more as possible but it was not possible for me to regenerate well for the next round:)
Especially the pullups were big challenge because of :
a)my weight
b)weak back muscles
c) small injury to my palm
As usual, after completion I felt satisfied and proud of myself:)

Unfortunately I was unable to beat my previous PB - i will have to improve it somehow next time.


Dzisiejsza sesja treningowa typowo siłowa z naciskiem na mięśnie pleców - pullups i mięśnie klatki/ramion/barków - pompki. Jak to już bywa w Freeletics - z każdą serią sił mniej a motywacja coraz większa:)
Jak zwykle miałem największe problemy z podciąganiem na drążku - to póki co moja największa pięta Achillesowa z uwagi na moją aktualną wagę, słabe mięśnie pleców no i uraz dłoni.

Nestety nie udało się pobić PB w podciągnięciu na drążku więc będę musiał dokonać tego następnym razem:)


Pushup MAX|56 reps|2min break      
Pullup MAX  |12 reps|3min break         
Pushup MAX|47 reps|3min break       
Pullup MAX  |10 reps|2min break          
Pushup MAX|44 reps|2min break        
Pullup MAX  |08 reps|1min break           
Pushup MAX|40 reps|1min break          
Pullup MAX  |06 reps|                             

I decided to publish my weight with every workout session
Postanowiłem umieszczać swoją wagę wraz z treningiem

Weight:200 lbs
Waga:90.6 kg   

9 comments:

  1. Cześć, powiem Ci że i tak wyniki masz niczego sobie :) jak do tej pory w pushups zrobiłem 47 powtórzeń. Pullups uważam za najgorsze zło jakie jest w całym freeletics :) nienawidzę tego ćwiczenia a dziś też muszę je wykonać :( i to 50 razy. Napisz proszę jaką wagę miałeś? Do jakiej chcesz dojść? Czy tylko ćwiczenia czy dieta też?

    ReplyDelete
  2. Też będę musiał polubić się z drążkiem, póki co najbardziej daje w kość i dzięki niemu czuć, że mięśnie żyją;)
    Startowałem z około 92 kg, od około dwóch miesięcy waga mi się waha od 91 do 93 z medianą wynoszącą gdzieś 92;)
    Teraz widzę mały spadek, mam nadzieję że to nie jest woda.
    Wagę traktuję tylko jako wyznacznik zmian, nie jest ona dla mnie celem samym w sobie. Zwracam uwagę głównie na sylwetkę i to na tym będę bazował:)

    Co do ćwiczeń to w wolnych dniach biegam lub jeżdżę na rowerze, a odżywiam się cały czas według "swojej" dietki, bez diety moim zdaniem szkoda zachodu:)

    ReplyDelete
  3. No ja niestety tylko i wyłącznie freeletics i dieta nigdy nie biegałem, kiedyś chodziłem na siłke ale szybko mi się nudziła. Zobaczymy jak będzie dalej :) jak do tej pory moja motywacja jest ogromna :)

    ReplyDelete
  4. Mi też szybko siłka się nudziła:)
    Bieganie dość obciąża stawy i chyba bardziej łagodny jest rower lub pływanie:)
    Zawsze jakieś urozmaicenie no i też przyspieszenie metabolizmu:)

    ReplyDelete
  5. No napewno będę musiał coś zrobić dodatkowego ale na razie jest ok :) jeżeli przekonam się w zimie do biegania na bieżni to na wiosnę napewno spróbuję na dworze. Pływanie? Nigdy nie próbowałem więc może to jest to. Tylko skąd na to wszystko czas znaleźć?

    ReplyDelete
  6. No z czasem gorzej:)
    Na razie z tego co widzę to masz bardzo ładne spadki więc póki jeśli jest taki trend nie ma co mieszać:)

    ReplyDelete
  7. Nie mieszać napewno nie będę. Nie w tym planie, muszę schudnąć to jest mój cel. Freeletics idealnie się do tego nadaje. Wiem, że na siłowni zaczął bym przesadzać i nie robiłbym aeorobów tylko siłowe, dlatego jak już to tylko bieżnia narazie wchodzi w grę :)

    ReplyDelete
  8. Cześć:)
    Dopiero wczoraj odkryłem tego bloga.
    Ogromnie się cieszę, że kolejna osoba przekonała się do Freeletics; mnie osobiście udało się namówić tylko jedną osobę, która konsekwentnie wykonuje plan treningowy.
    Cieszy mnie również, że robisz plan Strength, który planuję wykonać po zakończeniu programu C&S.
    Masz więc kolejnego widza;-)
    Zaskoczyła mnie jedna sprawa - Twoje wyniki w robieniu pompek są na prawdę bardzo dobre (i lepsze od moich), natomiast podciągnięcia idą Ci dość słabo.. ciekawe czy to brak używania do tej pory konkretnej partii mięśni.
    Ja uwielbiam ćwiczyć na drążku, dlatego jeśli starcza mi się po zrobieniu zestawów z FL jeszcze się kilka razy podciągam ;)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  9. Fajnie, ciesze się, że ktoś z takimi wynikami będzie moim widzem;)
    Co do podciągnięć i pompek...Po prostu mam słabe plecy, nigdy nie lubiłem podciągnięć(pewnie dlatego, że zawsze sporo ważyłem;) )
    W jednym ciągu jestem na chwilę obecną zrobić tylko 6 sztuk...jest co poprawiać:)
    Dzięki za sugestię - od dzisiaj zacznę dodawać MAX Pullup do każdego treningu!

    ReplyDelete