Wednesday, October 23, 2013

Week 3/ Tydzień 3 Dione

I got up lightly, like new-born;), drank a few glasses of water&tea and off course my own-made mixture which consist i.e. of pollen and honey. 
Firstly I planned to do 1 day off, because I have scheduled futsal game for this evening, but I decided to check this "DIONE" after all:)

Wstałem dzisiaj wyjątkowo lekko, opiłem się standardowo wody, herbatki i oczywiście mikstury pyłku pszczelego;) I można było rozpocząć kolejny dzień. Początkowo miałem chęć zrobić sobie wolne, ponieważ wieczorem idę pograć w futsal, lecz z każdą upływającą minutą byłem coraz bardziej przekonany do rzucenia rękawiczki zestawowi Dione.


75 Jumping Jacks
25 Burpees
50 Leg Levers
75 Jumping Jacks
50 Situps
25 Burpees
______________
x3
=
34:29

After comletion I found out that this training set is really challenging for me and my cardio level is low...even stupid Jumping Jacks caused my breathe to shorten. Apart from Situps, every exercise is difficult to me...So, I have now motivation to improve:)
First round was completed without every single break, which, it turned out to be big mistake and later on I paid great price for it...
Next time, I will try to perform exercises at moreless steady pace:)

Bardzo trudny zestaw dla mnie, widocznie mam cienkie cardio, nawet głupie Jumping Jacks rozregulowują mi oddech:) Oprócz Situps, każde z dzisiejszych ćwiczeń sprawia mi trudności...Kolejna pięta Achillesowa wyrosła:D, będzie z czym walczyć;)

Pierwszą rundkę zrobiłem bez przerwy za co później srogo zapłaciłem, już widzę ze nie ma się co od razu rzucać  kraulem na głęboką wodę, czasem lepiej płynąć żabką, za to zrównoważonym tempem
Choć ambicja na to nie pozwala...:D


Weight:  202 lbs
Waga:   91.7  kg


4 comments:

  1. Powiem Ci, że jak na pierwszy raz z Dione, to wynik jest całkiem dobry:)
    Mi za pierwszym razem zajęło to ok 39min;-)

    ReplyDelete
  2. Dzięki ale to nie do końca pierwszy raz, w czerwcu już próbowałem zrobić Dione to zajęło mi ok 40 minut, wtedy też ważyłem jakieś 97:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie sprawdziłem na swoim blogu i za pierwszym razem Dione zajęło mi 41:50min :D Za drugim już 5min lepiej.
      Także głowa do góry, z czasem Twoje wyniki będą coraz lepsze:)
      Pamiętaj też, że najważniejsza jest jakość a nie ilość, tzn lepiej robić wolniej, a prawidłowo, a swoje wyniki najlepiej porównywać do ... siebie samego :-)

      Delete
  3. Stary wynik masz świetny czym się martwisz? Ja pierwsza Dione zrobiłem w 58 min. Po 2 tygodniach było dopiero 34 minuty także wynik masz niezły. Wiem, że każdy chce mieć lepsze wyniki ale uwierz, że kolejna Dione będzie szybsza :)

    ReplyDelete